התמודדות עם מגוון חסמי אבטחת המידע בענן - לא צריך יותר לעשות מזה עניין!

אירוע Cloud Today, שני, 29 ביוני 2015, 12:00

מהפכת מחשוב הענן הביאה יתרונות רבים לחברות רבות, אך אחד האתגרים המרכזיים בפניהם ניצבים הארגונים הוא אבטחת המידע של הנכסים הדיגיטליים. מצד אחד גדל השימוש בנכסים דיגיטליים עבור יישומים קריטיים של ארגונים, ומצד שני קלות ההתקפות והפריצות לאתרים גדלה גם היא. ההרצאה תסקור את איומי אבטחת המידע הקיימים כיום, ופתרונות שונים לאתגר קריטי זה.

אודות Reblaze Reblaze הוקמה בשנת 2011 על ידי מומחי סייבר ו- IT בתגובה למספר גדל והולך של התקפות על אתרי אינטרנט גדולים בעולם. החברה פיתחה מערכת ניהול, בקרה, שליטה והגנה על אתרי ויישומי אינטרנט. מדובר בפתרון ענן פרטי (VPC) שבו התעבורה של אתרי ויישומי האינטרנט מנותבת על ידי שינוי DNS דרך שרתים של Reblaze, התעבורה נסרקת בזמן אמת, תעבורה בלתי לגיטימית נחסמת תעבורה לגיטימית ממשיכה ללא הפרעה. הפתרון כולל את התכונות והיכולות הבאות שפותחו באופן מלא על ידי Reblaze: WAF/IPS Multi Layer DoS/DDoS protection Anti Scraping High-level ACL Advanced Human Detection Management Console and Traffic Analysis בנוסף השרות כולל פתרון Load Balancing ופתרונות (שאין חובה ליישם) CDN ו - GEO DNS\ DNS של אמזון. מאות אתרים ויישומי אינטרנט מוגנים על ידי Reblaze ובין היתר בתי חולים, מוסדות חינוך ואקדמיה, חברות הימורים, חברות פורקס, חברות אינטרנט והייטק, גופי תקשורת ומדיה, חברות סליקה ופיננסים, חברות תעופה, חברות ביטחוניות ועוד.

CTO and co-founder, Reblaze Technologies Tzury Bar Yochay is the CTO and co-founder of Reblaze. Having served in technical leadership in several software companies, Tzury founded Reblaze to pioneer an innovative new approach to cyber security. As a thought leader in security technologies, Tzury is frequently invited to present at industry conferences around the globe.

הרצאות נוספות באירוע Cloud Today

Contact us on WhatsApp
Open Accessibilty Menu